Nykyhetkeen

Some mainostaminen ja vaikuttaminen alkaa nostaa päätään

 Vuodet pysyvät kiireisinä..

Vuonna 2012 ihonhoitosarja RVB jää historiaan ja Italia räjäyttää ja lanseeraa uudella nimellä

 DIEGO DALLA PALMA professional

Ja siitä ei voi muuta sanoa, kuin että wau!

Taas alkoi uusi aikakausi. Linjat uudistuivat yksi kerrallaan. 

Lanseeraukset ja koulutusmatkat Helsinkiin olivat arkipäivää.



Some mainostaminen ja vaikuttaminen alkaa nostaa päätään.

Vuonna 2016 Toukokuussa juhlittiin näyttävästi liikkeen 20 - vuotis synttäreitä. Synttäriviikolla esiteltiin UUTUUS HOITOJAJA TUOTTEITA. 

20 - vuotis viikko huipentuu juhliin joita vietettiin 6.5. 

Illan yllätysohjelmana Taikuri, joka viihdytti upeasti yleisöä hauskoilla taikatempuillaan!











Vuodet vierivät...

Työtä tehdään ahkerasti ajan henkeä seuraten ja kouluttautumalla koko ajan Diego Dalla Palman matkassa.

Mainostaminen ja markkinointi siirtyy vähitellen Faceen ja Instaan 110%:sai. 





Vuosi 2020 kevät mullistaa maailmamme ja voimme todeta, että UUSI AIKAKAUSI ON ALKANUT koronan myötä. 
Paluuta entiseen ei ole ja ne ovat vain mukavia muistoja. Historian lehtien havinaa mahtuu myös paljon taistelua yrittäjällä arjen keskellä, sitkeää periksiantamattomuutta, mutta katse aina horisontissa ja vahvalla luonteella varustettuna kaikesta on selvitty ja selvitään jatkossakin. 






Vuosiin mahtuu lukuisa määrä henkilökuntaa noin 40 ihmistä jotka ovat työskennelleet meillä 25-vuoden aikana. Vielä lukuisampi määrä työharjoittelijoita heitä mahtuu näihin vuosiin yli sata!

Uudesta ajasta ja tulevaisuudesta emme tiedä mutta KEEP ON MOVING!
on tämän ajan motto. 
Ei voi jäädä paikoilleen, vaan kokoajan on pidettävä happinaamari kasvoilla majakan valo vilkkumassaniin kuin Camilla Aho meitä ohjeistaa!










Kommentit

Suositut tekstit